tirsdag 26. oktober 2010

Artikkelen: fotokurs

Jeg tenkte jeg kunne komme med en liten oppsummering av hvordan jeg ligger ann i forhold til artikkelen vi skal skrive:

Jeg har valgt meg ut et tema for artikkelen, som er fotokurset. I dag har jeg vært på dette fotokurset, der jeg først intervjuet Cathrine Dokken, lederen for kurset. Deretter har jeg intervjuet tre av medlemmene for kurset, for å få litt flere kilder og synspunkter, samt meninger i forhold til fotokurset. Jeg har også tatt noen bilder, dette passet bra ettersom de denne gangen var i fotostudioet til Cathrine. Da ble det noen bilder av hvordan de lærer i praksis.

Med tanke på et tips jeg fikk av læreren om å ha et galleri av bilder elevene har tatt, fikk jeg ikke spurt elevene om dette. Derfor er det litt usikkert enda på det området. Og jeg skal også spørre Bente fra "Ung i Valdres" litt om en fotoutstilling de skal ha, ettersom det er hun som står for dette.

Deretter skal jeg begynne å skrive på artikkelen, så får vi se hvordan resultatet blir.

1 kommentar: